Tuah Tanah

Blog ini adalah hasil nukilan serta perahan idea kami empat sekawan yang hanya mahu sedar berkongsi pengalaman, suka duka, pahit tawar dan comel cantik kehidupan kami.

Monday, May 6, 2013

Hangout -...................-

Assalamualaikum... :)

this is my first time kami tulis entry untuk belog..ceh3..macam ramai kan...sebenarnye aku sorang je kot..huh.geram betol.sebenarnye nak cerite pasal aku hangout. linda and eya takde sebab diorang dok jaoh...sorang negeri sembilan and sorang lagi kat pahang..pergh..jaoh kot. nak jumpe pon payah.nak gather2 apetah lagi..so,aku keluar lah dengan dyan sebab die senegeri dengan aku..negeri bandaraya bersejarah..


nape muka aku macam terkejut?



patotnye new entry nie kene buad as soon as possible after tarikh keluar.tapi disebabkan kemalasan aku,terpakse lah postpone sampai lah hari nie.lagi pun aku digese oleh admin admin yang selebihnye..boleh engat sume admin kan?bagus. sangat lah aku excited bile keluar tuh..yelah sebabbbbbb aku nie jarang sangat dapat keluar..apetah lagi naik bas...lagilah menbantut kan perjalanan aku yg serbe tak menarik tuh..

kami keluar pergi jusco aeon je sebab tu je tempat yang aku rase paling jaoh aku pergi..oke tak..tipu je.sebenarnye sebab malas nak naik bus lagi..bazir duit lah kalau pergi Mahkota parade or dataran pahlawan..jusco pon dah memadai.ngeh3..kami tak keluar berdua.bak kate dyan,die tak nak kelihatan lesbo bile kami jalan berdue..agaknye sebab aku cun kot.haha..oke aku perasan sendiri.kami keluar dengan nab,fisah and una.ade lagi sorang, annisa' tp dy datang kejap je.gambar banyak ade dekat dyan lahhhhhhh..





kami tengok cerite nie.. DEABAK 


lunch kami makan pizza je..aku tak order.aku tukang makan..tp paling last habis kan makanan sebab masalah teknikal..solat zohor,kami lalu lorong yang menakotkan,bagi akulah.fisah yang guide.pergh kalah rumah hantu..at the end,kami sampai gak suraw kat jj tuh..sempat lagi kami posing kat depan cermin.padehal dalam surau.perempuan betol lah..




kami perempuan taw!



lepas solat,kami gila2 dekat karoke.gila lah sangat..aku first time pegi tempat2 mcm tuh..mule risaw.but at the end oke jelah.happy.masing2 gila. especially dyan lah.haha..lepas habis sume plan,kamu balik lah..




semangat tak?haha
walaupun penat tp best..


aku harap lepas nie kami berempat dapat berkumpul same same lagi mcm dolu dolu.kite dah plan lame kan..nak jumpe after masuk u nanti .janji kami empat sekawan sebudu sekodok. hahaha.sdeh akulah.sampai disini coretan aku yang berharga nie..


thirah dyan eya linda
 bile jumpe nanti kite tdo same same oke..

credit to : diana athirah farah husna nafisah annisa' and abang google. 

1 comment: